Cititorii mei

Translate

duminică, 7 aprilie 2013

Printre stele

 
 
Ascult cum se zbate sub stropi reci fereastra,
Încerc să descopăr sonetul dospit,
Dar vântul-l răpeşte în noaptea aceasta
Târându-l spre visele ce-au aţipit.

Ca ploaia la pieptul tău cald mă strecor,
Mă lepăd de griji peste norul enorm,
Ascult cum se stinge în noapte-al tău dor
Privindu-te-n suflet, încerc să adorm.

Sărutul îmi sfarmă tăcerea-n  visare,
Un strop de iubire secunda răstoarnă
Iar ploaia anunţă o noapte mai mare
Decât cea trecută şi curge şi toarnă...

Mă sorbi din privire ca pe-un strop de nor
De geamătul ploii să nu mă lovesc,
Ascult cum se stinge în noapte-al tău dor
Şoptind printre stele şi eu te iubesc!
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!