Cititorii mei

Translate

vineri, 12 aprilie 2013

N-am să-nţeleg


De când mi-ai luat zâmbetul de pe buze
Luând în ceruri tot ce-aveam mai bun,
Toată suflarea vrea să mă acuze
Că nimănui nu vreau să mă supun.

Că numai Dumnezeu îmi e aproape,
Mă protejează permanent de zloată,
Că-n mine fericirea nu încape,
Iar de-o primesc, o-napoiez pe toată.

Ai luat cu tine-n lumea subterană
Tot ceea ce speram să mă ferească
De ceaţa asta dură, pământeană,
Ce-ncearcă zilnic să mă biciuiască.

Ai reuşit să iei cu tine-n ceruri
Tot ce străluce, fără nicio teamă,
Sufletul mi l-ai cufundat în geruri,
Mi-e dor de tine, dor de tine, mamă!

N-am să-nţeleg de ce a fost să fie
Ca tu, copil plăpând, să putrezeşti
Iar eu s-aştern cu lacrimi pe hârtie,
Mi-e dor de tine, mi-e dor să-mi zâmbeşti!

În vise-mi spui că nu e loc de mine
Deşi în lacrimi multe te implor,
Să-mi faci şi mie-acolo lângă tine
Un locuşor, atât, un locuşor.



2 comentarii:

  1. Parca stabilisem ca nu vei mai plânge.
    Luni revin în București și...
    trebuie sa rezolvam cumva asta.
    Ai grija de tine, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, azi nu am mai plâns. Stai liniștit și rezolva acolo totul. Sunt mai bine ca ieri. Voi avea... am dormit si de-abia acum am găsit comm-ul.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!