Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 6 aprilie 2013

În lacrimi


Din lacrimă m-am întrupat,
Cu sufletul hrănind
Stelele ce m-au îndrumat
Să strălucesc zâmbind.

Prin lacrimă mi-am făcut drum
Cu zâmbetul firesc
Şi-am împletit nuferi din scrum
Doar pentru că iubesc.

În lacrimi mi-am găsit popas
Când nopţile avare
De insomnie fără glas
Mi-au pus în vers culoare.

Cu lacrima voi izbuti
Să-mi desluşesc menirea,
Iar soarele va răsări
Cântându-vă iubirea.

De lacrimi sufletul mi-e plin,
Inima mi-e de vers,
Îl voi aşterne să alin
Întregul univers.

Când soarele va străluci
C-un singur curcubeu,
În lacrimi mă voi oglindi,
Iar tu în versul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!