Cititorii mei

Translate

luni, 8 aprilie 2013

O ofertă pentru tine


Chiar dacă nu-i cald şi bine,
Aşa cum ar fi normal
Primăvara asta vine
Ca şi meduza la mal.

Problema e mult mai gravă
Nu-i vorba de-un norişor,
Anul ăsta-s mai firavă
Dar, nu am pantofior...

Ce mă fac? Cine m-ajută?
Nimeni nu spune nimic?
Toată lumea este mută,
Şi cel mare şi cel mic.

Buzunarul nu-i prea plin
După iarna îndelungată
Totuşi, un pantof mai fin
Mi-aş dori de-această dată.
Pret: 350.00 Lei
Pret: 299.00 Lei
Comanda acest produs
Şi-o pereche de Botine
Aşa de mult mi-aş dori,
Ar fi perfecţi pentru mine,
Şi-am să-i comand orice-ar fi.

Dacă stau şi mă gândesc
Două clipe şi ceva
Trebuie să-i dăruiesc
Şi fiicei, de ziua sa.

Am o fetiţă cuminte...
I-ar sta bine-n uniformă,
Cu privirea înainte
Şi cu Tenisi cu platforma
.
Pret: 400.00 Lei
Pret: 299.00 Lei
Comanda acest produs

Iar eu... aş păşi uşor
Înaltă, ca o gazelă,
Pe stradă... ca pe-un covor,
Roşu, ca-n telenovelă...

Am găsit aici de toate,
Vizitaţi-l, nu greşiţi!
Atâta timp cât se poate,
Comandaţi, nu vă sfiiţi!
Pret: 350.00 Lei
Pret: 299.00 Lei
Comanda acest produs
spacer

Pantofi cu toc inalt,

Sau poate doriţi ghetuţe 

Din modelul celălalt?

Oricum... toate sunt drăguţe.
Eu deja m-am hotărât,
La salariul următor,
Fiindcă n-am picior urât
Comand un pantofior.

Iar dacă voi câştiga,
Cu reclama mea haioasă,
Un voucher, îmi voi lua
Încă o sanda frumoasă.

Dragii mei, ce să mai spun
Timpul este preţios,
Vă dau un singur sfat bun:
pantofiori.net util, frumos.

Comanzi numărul dorit
Şi culoarea preferată
Şi eşti omul fericit
Cum nu ai fost niciodată.

Vine... ca un iepuraş
pantofiori.net pentru fata,
Nu colindaţi prin oraş,
Daţi aici un clik şi gata.

Selectaţi mărimea care
Vi se potriveşte vouă
Iar în clipa următoare
Veţi avea Sandale nouă.
Pret: 350.00 Lei
Pret: 279.00 Lei

Ce culori?!?... găsiţi o groază,
Totul e să comandaţi,
Cei ce nu ştiu, nu visează
Cu ce o să vă-ncălţaţi.

Alături de voi, pe stradă
De-abia aştept să păşesc,
Oricine vrea să mă vadă,
Eu n-am să mă răzgândesc.

Fiica mea e încântată
De modelul comandat.
Ne vom plimba vara toată
Pe unde n-am mai umblat.

Vom avea timp berechet
Fiindcă nu-l pierdem oricum,
Comand pantofiori.net
Păşind pe cel mai bun drum.

Vă invit să vă găsiţi perechea potrivită în magazinul online  pantofiori.net

Articol scris pentru http://www.pantofiori.net/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!