Cititorii mei

Translate

vineri, 26 aprilie 2013

Cerul mai presus ca mine

 
 
Mă cuprinde uneori
O tristeţe uimitoare
Ca şi când printre ninsori
Sunt un fulg picat din soare,
Ca şi când în mine fierbe
O infimă picătură
Fiindcă-n clipele acerbe
Mulţi aleg ocean de ură.

Câteodată mă cuprind
Flăcările îngheţate,
Ca şi când aş vrea s-aprind
Clipa când îmi dai dreptate,
Îmi pun zborul la păstrare
În seiful norilor,
Pentru că mă simt datoare
De-a pururi îngerilor.

Îmi frâng aripile rupte
De invidia vecină,
Între stâncile abrupte
Le azvârl, dar în lumină
Mă scaldă Cerul de-o viaţă,
Doar El, mai presus ca mine,
Cu El de mână prin ceaţă
Mereu am trecut cu bine.

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!