Cititorii mei

Translate

vineri, 12 aprilie 2013

Iubind

 
Pe trupul meu s-au scris istorii
De care s-au ferit învinşii,
Din care şi-au luat actorii
Sorţ de izbândă pentru dânşii.
.
Din trupul meu s-au smuls petale
Însângerate, zi de zi
Şi-au năvălit în a mea cale
Năluci, cu verbul a iubi.
.
Pe trupul meu se scriu nuvele
Din care se hrănesc cu jind
Căutători de praf de stele
Ce vise-au destrămat zâmbind.
.
Din trupul meu s-au scurs izvoare
Născute dintr-un ger înfrânt,
În urma lacrimilor care,
Sufletul mi-au pus la pământ.
.
Pe trupul meu se mai scriu încă
Neverosimile poveşti,
Prin lacrimile vii de stâncă
Păşesc, pentru că mă iubeşti.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!