Cititorii mei

Translate

duminică, 17 iunie 2012

Aici lacrima domneşte


Vă rog, să luaţi aminte,
Aici nu-s cuvinte goale
Scrise-n grabă pe morminte,
Aici sunt lacrimi şi jale.

Aici lacrima domneşte
Scăldând o iubire pură,
Aici sufletul iubeşte,
Nu-s vorbe pe tastatură.

Vă rog, să luaţi aminte
Chiar să le şi număraţi,
Nu sunt numai cinci cuvinte
Pentru oameni îngheţaţi.

Aici lacrima răcneşte
Doar de dorul lui fierbinte
Sufletul, aici, iubeşte
Nu's doar şaizeci de cuvinte.

Vă rog, să luaţi aminte
Că iubirea n-a pierit,
Dar, de astăzi înainte
Sufletul mi-am pedepsit.

Şase sute saizeci'ş'cinci
De poeme adevărate
S-au scris cu lacrimi aici,
Zi de zi, noapte de noapte.

Criticii m-au înghioldit,
Că nu se mai poartă rima,
Cititorii m-au lovit
C-aş gândi doar cu inima.

Ceru-a plâns cu lacrimi grele
Când iubirea-a fost departe
Iar, din paginile mele
Nu s-a scris decât o carte.

Nu vă cer să-mi daţi dreptate,
Nu vă cer să mă blamaţi
Doar trăim în libertate,
Puteţi să mă criticaţi!

Eu sunt o învingătoare,
Puteţi râde cât poftiţi,
Iubirea-n mine nu moare
Oricât de tare loviţi!

Comentariile voastre
Sunt doar vorbe de prisos,
N-aţi trăit clipele noastre,
Nu-nţelegeţi ce-i frumos.

Dragostea nu-i joc de glezne
Ce se poate evita,
Uitarea nu vine lesne,
Puteţi lovi cât veţi vrea!

Eu rămân pe culmi muntoase
Cu splendida amintire,
Sute de clipe frumoase
Născute doar din iubire.

Nimeni, pe acest pământ
N-are dreptul să atace
Sentimentul pur şi sfânt
Care doar în suflet zace!

Voi, cei ce nu ştiţi cum doare
Sufletul şi inima,
Loviţi-mă-n continuare,
Cerul mă va alina.

Iubirea nu mi-am ucis-o,
Am lăsat-o să respire,
Pe-aceste pagini am scris-o
Să-i dăruiesc fericire.

Lacrima-mi curge de-a valma,
În zadar vreau să opresc
Inima, sufletul, palma....
Toate strigă, te iubesc!

Glasu-mi rosteşte cuvinte
Care-n suflet mă lovesc,
Vreau să păşesc înainte
Dar, rămân să te iubesc!






4 comentarii:

  1. Pe langa faptul că imi cenzurezi comentariile.. ma oblgi si sa le fac analiza gramaticală.
    Imi vine sa zic ceva de poezie, de 1/2 de muz și mania lui automutilantă/automutilatoare/automuti.. in fine (alegi tu)..
    Teci si invata si mai lasa-le naibii de versuri.Ai intalnit un prost..mare durere (apar intotdeauna in cantitati rezonabile)

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi te iert, că-i ziua ta...
    Însă, frate, nu uita
    Că și tu iubești stafii,
    Ca și mine... zi de zi
    Numele ei, îl rostești,
    Zilnic, fiindcă n-o iubești?
    La mulţi ani puri, frăţioare!
    Mă citești... în continuare
    Sau asta a fost aşa
    Un cadou de......ziua ta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna , Dana !!Superbe versuri, Sa-ti dea Dumnezeu putere si sanatate ca doar asa vom putea trece peste tot ceea ce EL ne da ! Sunt mandra ca am cunoscut o fiinta si un suflet ca a-l tau !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ii mulțumesc lui Dumnezeu că mi-a adus în viaţă o ființă ca tine, ce m-as fi făcut fără tine?????????
    Cui i-a fi spus totul? Cine mi-ar fi șters lacrimile???? Dumnezeu te-a trimis, ființă minunată!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!