Cititorii mei

Translate

luni, 18 iunie 2012

Paşi spre lumină


Ziua curge-n nestemate,
Soarele e minunat,
Am ieşit cu greu din noapte
Dar, acum s-a luminat.

Pot respira uşurată,
Pot spre nouri să m-avânt
Inima îmi e curată,
Lacrimile... nu mai sunt.

Lung a fost drumul spre munte,
Buruienile loveau,
Nu voiau să mă asculte,
Mereu mă învinuiau.

Încercam să iau cuvântul,
Să rostesc numai ce simt
Însă, îmi tăiau avântul
Spunându-mi mereu că mint.

Încercam să-alint o floare
Cu lacrima mea curată
Iar, în clipa următoare
Tot eu eram vinovată.

Lung a fost drumul spre munte,
Tare lung, m-a gârbovit,
Dumnezeu a vrut s-asculte
Ruga, şi mi-am revenit.

Simt cum m-a luat în palmă,
Sufletul mi-a sărutat
Dăruindu-mi o zi calmă
Şi-un alt drum, adevărat.

Primul pas a fost mai greu
Dup-aceea... nu mai ştiu,
Mare-i Bunul Dumnezeu,
Şi nicicând nu e târziu.


2 comentarii:

  1. Felicitari , Dana pentru curajul de care dai dovada . Esti o invingatoare ! Te iubesc!Acum doua luni erai intr-o situatie cutremuratoare dat fiind faptul ca trebuia sa faci crucea baiatului tau si sigur ca ai reusit , pentru ca esti o luptatoare si asa cum te cunosc eu am incredere in fortele tale . Sa-ti dea Dumnezeu sanatate sa poti oferi copilei tale minunate Ana Maria , tot ce e mai frumos si sfant pe Pamant. Te iubesc!! ps: nu uita ca ai alturi prienteni deosebiti care vad in tine , deasemenea un OM deosebit .

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata m-a învățat sa lupt, Sabina, trebuia să reușesc, nu se mai putea asa. Nu mi-a fost ușor dar, am reușit mulțumită vouă, ție și fratelui meu "terorist" și mai ales Bunului Dumnezeu. Rugăciunile m-au scos din ceata în care ma complăceam de atâta timp și știi bine. Te iubesc, surioara draga!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!