Cititorii mei

Translate

miercuri, 13 iunie 2012

Voi învăţa



Ca un copil, păşesc pe iarba crudă,
Învăţ să nu mai privesc înapoi,
Să-mi ascund lacrima, măcar în ciudă,
Arde prea tare rugul dintre noi.

Ca un copil voi gângurii de-acum
Câte o strofă, un vers mai peltic,
Şi voi zbura, voi zbura pe alt drum,
Decât aşa, mai bine cu nimic.

Voi învăţa să dau doar jumătate,
Să privesc doar cu coada ochilor,
Voi învăţa să te ascund în noapte,
Să te alung din visul plin de dor.

Voi învăţa să nu te mai privesc,
Chipul să-ţi şterg din minte, pe vecie,
Voi învăţa să nu te mai iubesc,
Să nu te regăsesc în poezie.

La ceas de taină, clopotul durerii,
De-şi va permite-n suflet să tresară
Îl voi goni în pagina tăcerii,
Şi-n slovele de lacrima amară.

Voi învăţa să păşesc fără tine,
Eşti doar un trecător, nimic mai mult,
Îmi voi picta păduri de lacrimi fine,
Voi învăţa inima să n-ascult.

Voi rupe lanţul ce-mi striveşte pieptul,
Nu-mi pasă ce vor spune cei ce mint,
Şi voi zbura fără să-ţi cer acceptul
Şi-aşa nu crezi nimic din tot ce simt.

Cioburi de gânduri, de mă vor cuprinde
Le voi pudra cu spini de trandafiri,
În piaţa mare, toate le voi vinde
În amintirea unei vechi iubiri.

Curând alţi zori se vor răsfrânge,
Alt curcubeu pe boltă va răzbi
Iar lacrima ce sufletu-mi străpunge
Cândva în fericire s-o-nveli.

Ca un copil, învăţ să-mi trăiesc clipa
Examenul să-l trec fără efort,
Îmi voi pansa cândva, cumva aripa
Alungând toată dragostea ce-ţi port.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!