Cititorii mei

Translate

luni, 11 iunie 2012

Mi-e greaţă


M-a cuprins aşa o greaţă
De nu-mi pot imagina,
Nici nu-i prima dată-n viaţă,
Mi-a inundat pagina
Un miros de şmecherie
Cu-aromă de cocalar
Vopsit într-o veselie
Cu lavabilă şi var.

Dau cu acru, nu se simte
Dau cu dulce, e acid
Minte-ntr-una, fără minte.
Cred că vrea insecticid.
Pe sub masă mă loveşte
Cu sabia ruginită,
Urc pe nori, mă ofileşte
Ca pe-o stâncă părăsită.

Neîncrederea enormă
Rupe lanţul carpatin,
Sfera prinde altă formă,
Şarpele varsă venin.
Beau un ceai să-mi spăl grumazul,
Fruntea mi-o îndrept spre cer,
Nu voi întoarce obrazul
Pentru niciun rinocer.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!