Cititorii mei

Translate

duminică, 10 iunie 2012

Gelozia ta izbeşte


Toate stelele din cer le-aş da, să dezleg misterul,
Mi-aş da sufletul, să ştiu ce se ascunde sub gerul
Cu care m-ai împietrit de uimire-n astă seară,
De ce nu m-ai lămurit şi-ai făcut iar să mă doară?

Aş da noaptea care vine, aş da nopţile pe rând,
De mi-ai spune adevărul şi ceea ce-aveai de gând.
Fumul negru mă-nspăimântă, ceaţa crudă mă loveşte
Lacrimile-mi curg de-a valma, gelozia ta izbeşte.

Nu aş fi crezut vreodată să trăiesc aşa o seară,
E prea mult, o ştii prea bine, gelozia mă doboară.
Tu eşti totul pentru mine, n-am puterea să greşesc,
Nici acum nu ţi-ai dat seama cât de sincer te iubesc?





4 comentarii:

  1. Catalin
    cu ce erameu gelos eu cred ca nu ai inteles bine ca chiar aveam nevoie de niste date sin softul de la modemul Cosmote
    catalin

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai procedat asa niciodată, e prima data când faci asta, ceva îmi scapă și nu știu ce. Nu ma ia somnul de rău ce-mi este, netul a căzut de 3 ori pana sa scriu comentariul, totul merge groaznic, iar tu nu ești deloc decis, odată îmi spui una și mai apoi o dai la întors. Nu știu ce sa mai cred...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata Dana ! Chiar nu inteleg ce se intampla cu tine. Te rog inceteaza cu nebuniile de doi bani pt. ca esti bolnava si stii bine ca ,

    cu inima nu te joci . Acum cateva zile stii bine ca in 30 de minute a murit o cunostina de-a mea cu infarct. Dana , esti o femeie minunata , o femeie cu verticalitate si doresc din suflet sa fii pe piciorele tale . NIMENI NU MERITA LACRIMILE TALE !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea, Sabina, trăim într-o lume în care nimic nu este ceea ce pare, totul este o magie... o metafora... nu-mi mai găsesc cuvintele...

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!