Cititorii mei

Translate

joi, 28 ianuarie 2010

Pe-al tău umăr mă odihnesc...

În miez de noapte, mi-am propus,
Când vei veni, să-ţi spun că nu-s',
Că am plecat cu alte vise
Având ferestrele deschise,
Tu să mă cauţi cu privirea...
Să-ţi dăruiesc numai iubirea
Şi dorul ce m-a-ngenunchiat...
Să îl transform neîncetat
În sărutări fierbinţi, avare...
Să mă ascund chiar după soare,
Sau stelele ce-mi dăruieşti
În clipele când mă iubeşti,
După nori ascunziş să-mi fac,
După-un buchet de liliac
Tu să mă cauţi cu-n sărut,
Cu încă nouă, sau mai mult
Şi-ntr-un sfârşit să mă găseşti,
Realizând cât mă iubeşti,
Pe-al tău umăr să mă-odihnesc,
Şoptindu-ţi tandru: te iubesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!