Cititorii mei

Translate

miercuri, 13 ianuarie 2010

Iubirea noastră-i floare rară.


În zori de zi,
Tu nu mai şti
Să îmi spui: "bună dimineaţa!"
Rosteşti firesc
Doar "te iubesc!"
îmi luminezi toată viaţa.
În ochii tăi, calzi şi divini
S-au oglindit cupe de crini,


Iubirea ta-i o sărbătoare,
Este glas tandru de copilă
Mirosul dulce de zambil
ă

Rază albastră lângă soare,
Rază de lună printre stele
Şi leag
ănul blândei lalele
În zori senini de primăvară,
Iubirea mea primeşte-o-în dar
Cu-aroma de m
ărgăritar
Cu toata strălucirea ei,
Iubirea noastră-i floare rară.
Un trandafir

în prag de seară.
Pe-aleea cu miros de tei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!