Cititorii mei

Translate

duminică, 31 ianuarie 2010

"Nu te grăbi"

Priveam aseară-într-un târziu,
Priveam... în gol... nici nu mai ştiu
La ce priveam, însă, ştiu bine
De fapt...că mă gândeam la tine.
Şi îmi doream atât de mult
Doar o secundă să te-ascult,
Să te privesc, să te ating,
Dorul ce-l aprig să mi-l sting
Doar cu-o privire aruncată
În ochii tăi, însă curată
Şi limpede cum e oricând.
Priveam în gol, cu tine-n gând
Şi mă gândeam... când vei veni
Ce mi-am propus, voi reuşi?
Voi reuşi să nu vibrez?
De n-am să pot...cum să-ncetez?
Cum voi putea...să nu-ţi spun oare
Că tu eşti raza mea de soare,
Când ochii mei...şi gura mea
Şi palmele-ţi spun...altceva.
Cum voi putea, să mă abţin,
Să-ţi dau iubire mai puţin?
Doar pentru-a nu te sufoca,
Cînd ard mai rău ca flacăra?
Deşi ţi-am spus "nu te grăbi"...
Nicicând, în suflet, nu vei şti
În clipa-aceea ce-am simţit,
Dar...am oftat... şi...le-am rostit.



6 comentarii:

  1. e superba DANA,ai multa dragoste in sufletul tau. merci,nu ma intristeaza dar ma emotioneaza. pwp onetouch

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos!
    Eu chiar asta am simtit...
    Aseara, tarziu... am trait
    Ceea ce azi am asternut
    Sunt constienta ca-i prea mult
    Ceea ce simt si-ar trebui
    Sa fiu mai rece-n acea zi,
    Sa nu arat chiar tot ce simt...
    Dar cum s-o fac? nu pot sa mint!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana ce pot spune,decat ca este ceva foarte frumos si asa cum ne-am obisnuit si stim cu totii, ca asteptarea ta pentru acest chipes baiat intalnit in viata ta pe nume Marian a fost atat de mare incat orele care au ramas sunt de domeniul fantasticului.By Kyry

    RăspundețiȘtergere
  4. Asteptarea se sfarseste...
    In viata mea se iveste
    Raza de soare dorita
    in sfarsit...sunt fericita!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar daca nu te cunosc personal..inca:) mi-a placut de tine, esti foarte de treaba si ceea ce ai scris m-a lasat fara cuvinte.te poop. alexandra

    RăspundețiȘtergere
  6. Am scris numai ce-am simtit
    Mereu, a plans, am zambit
    In vers totu-a fost asa
    Cum simte inima mea .

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!