Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Chipul tău, a mea icoană

Sub stropii duşului fierbinte
Mi-ai repătruns ad
ânc în minte,
Ochii-am închis şi-am aşteptat,
Să intri, însă n-ai intrat,
Stropii curgeau grăbiţi pe trup
Ca sărutările în grup
Ce le-ai împrăştiat, iubite,
Pe trupul meu, atunci fierbinte,
În patul gol am revenit,
Mă aştepta ca împietrit,


Deşert avid de al tău trup,
Sufletul din piept să mi-l rup
Şi inima să îmi zdrobesc
Aş vrea, dar nu le mai găsesc,




Le-ai luat cu ultimul sărut
Las
ând în urmă, abătut,
Un trup golit de-orice suflare
Şi-un chip trist ca o lum
ânare,
Arz
ând în noaptea îngheţată
L
ângă poza ta transformată
Într-o icoană cu minuni,
Făr
ă efort sau rugăciuni
Mi-aduce z
âmbetul pe faţă
Şi-mi face noaptea dimineaţă.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!