Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

De dorul tău...



De dorul tău s-a ofilit şi trandafirul alb din glastră,
De dorul tău a nins trei nopţi,dar n-a distrus dragostea noastră.
De dorul tău cerul s-a stins lăsând în urmă două stele,
De al tău dor zâmbesc forţat, iar nopţile-mi sunt mult mai grele.
De dorul tău, fulgii de nea, pe-obrazul meu s-au năpustit,
Pe nasul şi pe gura mea, exact aşa cum ţi-ai dorit.
Răsună-n noapte glasul tău, dar este doar o-nregistrare,
Pe care o ascult mereu, căci dorul tău prea mult mă doare,
Iar alinarea n-o găsesc oricât mi-ar rătăci privirea...
Oricâte flori ar înflori, doar tu îmi înflorești iubirea.
De dorul tău se va sfârși în curând crunta așteptare,
Te vei întoarce într-o zi şi de la prima sărutare
Cerul va naşte mii de stele, voi pluti paşnic peste nori
Toţi trandafirii ce-au murit, în lipsa ta, vor da culori,
Vor înflori cu glasul tău, parfumând cerul înstelat,
Doar mă iubești...şi te ador...ce poate fi mai minunat?



5 comentarii:

  1. mereu,mereu de dorul tau.Numai intr-un dor continuu.

    RăspundețiȘtergere
  2. asta simt si asta scriu
    care-i baiul tau, nu stiu...
    mai kyry-cel zburator
    ce ai tu cu al meu dor?

    RăspundețiȘtergere
  3. O picatura de sex pt Dana asta reprezinta cel mai mult in asteptarea lui Mareean ceea ce este ca si o picatura de suflet :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Terorist asa ca tine
    Chiar nu mai gasim pe lume,
    La tine sexul conteaza?
    Doar ala iti mai vibreaza?
    De iubire-ai auzit?
    Sau inca n-ai intalnit
    Suflet cald si iubitor?
    De nu sti ce-inseamna "DOR"

    RăspundețiȘtergere
  5. e bine asa DANA,de ce sa fi rece? doar ca rade kyry,dorul tot nu trece..
    ce daca el e badaran?
    tu asteapta-l pe MARIAN.

    PUPICI

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!