Cititorii mei

Translate

miercuri, 13 ianuarie 2010

Fără tine sunt pustie,



Am încercat, cât am putut
S-ascund lacrima, tot mai mult,
Chiar şi tristeţea să-ţi alung,
nd ai spus"n-am să pot s-ajung",
Ţi-am simţit glasu-ndurerat,
Doar pe moment nu am oftat,
În lacrimi nu am izbucnit
Dar, am simţit...şti ce-am simţit?
Am încercat, doar ţi-am promis,
De zeci de mii de ori ţi-am zis...
Dar depărtarea mă omoară,
În zori de zi şi-n prag de seară,
În miez de zi dorul striveşte
Mă simt str
ânsă ca într-un cleşte.
Sufletu-n flăcări îmi tot arde...
Mai sunt minute miliarde,
Clipe şi zile atâtea sunt,
De nu mai ştiu pe-acest pămâ
nt
În care clipă voi z
âmbi,
Mi-e dor de tine! vreau să şti!
Fără tine mă simt pustie,
Mi-e dor! aşa cum ţi-e şi ţie!






4 comentarii:

  1. Cum e Dana? nu ti-am spus ca asa va fi? oricum eu intru pe blog si-ti simt pulsul zilnic.Daca tie iti place sa suferi asta este. Fa cum crezi tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuza-ma Dana! eram sigur ca nu-mi vei da accept la comentariu si de aceea nu m-am semnat. Tare mult as vrea sa stiu daca vi sambata sau duminica in City Moll, am auzit la radio ca aveti iar acolo reuniune. Voi face tot posibilul sa vin. ANDREI

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar nu vrei sa ma lasi sa traiesc, mai baiatule? NU AI INTELES CA EU IUBESC? AM PE CINE SI ARE CINE SA MA IUBEASCA!!!!!!! ACCEPTA IDEEA SI LASA-MA! LASA-MA!!!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!