Cititorii mei

Translate

duminică, 9 octombrie 2011

Spre stele


Ard în cupe flăcări sfinte
Dintr-o fragedă carență
Ignorănd nopțile crunte
Când n-aveam independență.

Culeg boabe de lumină
Dintr-un curcubeu integru
Și stropesc la rădăcină
Soarele vopsit în negru.

Arunc cărțile pe masă
Ca un cartofor nervos,
Caut rimele prin casă
Să-mpletesc un vers frumos.

Alung visele din mine
Dintre spini să îmi iau zborul,
Mă lovesc de culmi alpine
Și mă năpustește dorul.

Azvârl haina de pe umeri
Și mângâi cerul cu mâna,
Culegând dintre expuneri
Norul, ce-acoperă Luna.

Adorm lacrima în barbă
Ridicând ochii spre cer,
Culeg calm vina din iarbă
Și deslușesc un mister.

Închid paginile triste
Cu puterea minții mele.
Triluri sentimentaliste
Mă înalță sus, la stele.


2 comentarii:

  1. Fiecare dintre noi mai si gresim.
    Este bine sa o recunoastem.
    Necazurile ne lovesc din toate partile, dor dar, se recomanda sa nu le tinem multa vreme in suflet.
    Sa ne ridicam privirea spre Cer!
    De acolo vine speranta si mantuirea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc frumos pentru sustinere!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!