Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 15 octombrie 2011

Visul unei femei


(Pamflet)


Plecată-n lume să rostesc,
În şoaptă, graiul românesc,
Trecu-i de Nisa şi Paris
Să-mi pot îndeplini un vis.
Să visez un bancher model
După ce mătur prin hotel,
Iar după ce-am spălat pe jos
S-adorm, visând un Făt-Frumos.
Patronul să-mi dea peste mop
Să scurg ce-a mai rămas în dop,
Să storc şi sticla şi paharul
Pe gât, ca să-mi înec amarul
Că n-am avut în România
Curajul să alung prostia
Şi-am cărat-o peste hotare
Unde visez în disperare.
Am învăţat limba engleză
Deşi, aveam doar 2 în teză
Dar, diferenţa este mare...
Acum muncesc în deplasare
Şi-am reţinut că lada-i ladă,
Ledy se plimbă prin ogradă
Cu-n puradel, sau poate doi,
Mă spăl pe faţă numai joi
Dar, ăsta a fost visul meu,
Am euroi, nu ca voi, leu.


2 comentarii:

  1. Fericirea, bat-o vina, este prea departe pentru unii dintre noi.
    Multi nu stim care este adevarata fericire.
    Da-ne Doamne mintea de pe urma!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fericirea bat-o vina
    Numai ea e cu pricina...
    :))) Weekend placut va doresc!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!