Cititorii mei

Translate

vineri, 7 octombrie 2011

De-aș putea...




De-aș putea, s-adun, în palme,
Ca albina, stropi de miere
Pentru timbrul vocii tale,
Ce mă scapă de durere,
De-aș putea, s-adun, cu geana
De pe boltă, stropi de nori,
Și nu m-ar cuprinde teama
Că-mi vei umple de fiori,
Din creștet până-n călcâie,
Trupul, doar cu-n vers și-o rimă,
Sufletul să mi-l mângâie
Cu a ta voce sublimă...,
De-aș putea, s-adun pe pleoape
Tot ce e mai bun și sfânt,
Când am glasul tău aproape,
Și-așa fericită sunt...,
Draga mea moderatoare
Ce ne-aduni, aici, la Clipa,
De parcă ai fi datoare
Să ne ocrotești aripa,
De-aș putea... dar n-am putere,
Sunt doar un... ascultător,
Ți-aș da flori și giuvaiere,
Draga noastră, Vis de Dor!


Un comentariu:

  1. Sunt de acord in totalitate cu cele afirmate de tine in poezie.
    Si eu o apreciez mult pe Vis. Recitarile ei de poezie sunt exceptionale, ma inalta, ma fac sa plutesc si pentru asta ii sunt recunoscator. Dumnezeu sa ii dea sanatate si fericire!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!