Cititorii mei

Translate

miercuri, 12 octombrie 2011

Înmugurire


Sărutul tău, aripa-mi frântă,
Mi-a redresat-o peste nori,
M-am luat cu visele la trântă
Să nu mă rătăcesc prin flori.

Privirea ta, bolta-nnorată,
A-nseninat-o într-o seară,
De parcă era prima dată
Când brațul tău cu mine zboară.

Cuvântul tău, șoapta-mi nebună,
Din gură n-a lăsat să-mi scape,
A îngenunchiat crunta furtună
Cu sărutări fierbinți pe pleoape.

Inima ta, mi-a redat visul
Ce-l ascunsesem într-un scrin
Și mi-a îndepărtat abisul
Cu-al tău parfum din flori de crin.

Iubirea noastră, zbuciumată,
Prin ani a supraviețuit.
Venirea ta neașteptată,
Sufletul, mi-a tămăduit.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!