Cititorii mei

Translate

marți, 17 mai 2011

Cel de acum un an



Mi-e aşa un dor de tine, de n-ai cum să visezi,
Mi-e dor de al tău suflet, de ochii tăi cei verzi,
Mi-e dor de-mbrăţi
şarea şi de sărutul tău,
Îmi este dor de tine, cel ce ai fost mereu,
Cel de acum un an, de-acum cinci luni de zile...
Cel care-mi a
şternea iubire-n multe file,
În multe versuri şchioape, dar pline de iubire,
Mi-e dor de clipa-n care mi-aduceai fericire
Pe un platou integru, cu stele luminoase
În nopţile divine..., vise spectaculoase
S-au spart în mii de cioburi, în zeci de firimituri
S-a frânt colţul de viaţă, acum păstrez frânturi
În scrinul picăturii, prea inundat de tine...
Mi-e dor să-ţi aud glasul! Mi-arde sufletu-n mine!
Oricâte ploi vor plânge peste-a ta amintire,
Nu cred că vor mai naşte vreodat-aşa iubire.
Oricâţi prinţi din poveste mă vor aprecia
Iubirea nostră sfântă n-o vor negocia
Nici dacă ceru-n lacrimi îl vor scălda visând,
Nici un prinţ din poveste nu-mi va intra în gând,
În suflet şi speranţă, în aer inspirat...
Nici dacă-mi vor jura pe cerul înstelat,
Pe roua dimineţii, pe macii din câmpie,
Pe tot ce mă-nconjoară, pe orice poezie...
Nimic nu mă încântă, nimic nu-mi d
ă elan
Decât sufletul tău, cel... de acum un an.



4 comentarii:

  1. Nu mai înteleg nimic.
    Nu ştiu ce-i cu tine.
    Sper să îti revii odată şi odată. Dumnezeu să te aibă în paza sa!
    Ce ţi-e şi cu iubirea asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni scrie-unui Nimic...?!?
    Oare ce-aş putea să zic?
    Ca de obicei..., rostesc
    ADEVĂRUL, ce-l gândesc!
    ADEVĂRUL, doar atât!
    Poate trupul mi-e urât,
    Poate nu-s prea diplomată,
    Dar AM INIMA CURATĂ!
    Am multe de învătat
    Pe-acest pământ... "minunat"
    Plin de tot ce-i mai frumos...
    Dar, inima mea... nu-i pe dos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Povestea ta ,este si povestea mea si poate fi povestea ei .Alt timp ,alte personaje ,alte actiuni acelasi final . Din multele de ce -uri au existat si acestea : de ce ne-am intalnit...daca nu suntem facuti unul pentru celalalt ????? De ce a trebuit sa vina in viata mea si sa patrunda atat de adanc in sufletul meu daca nu am fost aleasa inimii sale. De ce sufletul de multe ori ti-l ia tocmai acela care nu are nevoie de el? Oare exista dragoste absoluta?...e o intrebare retorica ...Noi facem alegerile...Am inteles ca nu timpul ne va vindeca sufletul...ci acela de langa noi...prin dragostea sa...minunate ganduri !! cu drag ,Eliza

    RăspundețiȘtergere
  4. Încă n-am să înteleg
    De ce-a trebuit s-aleg
    Cu sufletul, inima...
    Şi nu mă pot detaşa
    De-amintirea lui de-atunci,
    De vorbele-acelea dulci,
    De firea-i catifelată,
    De tot ce a fost odată
    Iar acum s-a ispravit.
    Oare de ce m-a minţit?
    Oare este fericit?
    Acum are ce-şi doreşte?
    Oare-acum SINCER iubeşte?

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!