Cititorii mei

Translate

luni, 16 mai 2011

Nu vreau statuie de savant!



În cuibul unde deranjez
De obicei... mă întristez,
Vărs lacrimi fără vreo ruşine
Şi... mă retrag, mi-e mult mai bine
Să stau cuminte-n banca mea.
Nu cer nimic, nu sunt o stea,
Nu sunt un om prea important,
Nu vreau statuie de savant!
Vreau să rămân ceea ce sunt:
Un strop de suflet pe pământ.
Şi numai Bunul Dumnezeu
Să-mi judece paşii la greu,
La bine sau la disperare.
Iar pentru asta-mi cer iertare
Că fac umbră pe-acest pământ!
Vreau două palme de-un cuvânt,
Chiar patru, nu mă deranjează,
Inima mea nu oxideaz
ă.
În suflet prea aprig mă doare,
Când în genunchi îmi cer iertare,
Deşi n-am şansa s-o primesc.
Rămân totuşi să vă iubesc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!