Cititorii mei

Translate

miercuri, 9 octombrie 2013

M-am trezit trăindu-mi viaţa




M-am trezit în tren din mers.
Nici nu ştiu cum s-a-ntâmplat,
veşnic scufundată-n vers,
lacrimi, suspin şi oftat...

M-am trezit trăindu-mi viaţa,
cum nu aş fi îndrăznit
să visez, nici dimineaţa
când soarele-a răsărit...

M-am trezit iubind iubirea
ce mă-nvăluia tip-til,
îmbrăţişând fericirea
de-a zbura... ca un copil.

M-am trezit în zori cu tine
în gând, suflet, vis şi casă,
dintre stele cristaline
mi-ai pus inima pe masă.

M-am trezit că am tot cerul
şi pământul într-o zi,
am descoperit misterul,
norocul de-a te iubi.


Un comentariu:

  1. Mă prind în dansul rozelor cu tine
    și pasul ți-l măsor cu inima bătând;
    sărutul l-aș păstra pe-altarele divine,
    să nu mă lași...să nu te las nicicând.

    Eu îți așez pe buze, umbra de sărut
    și tainice romanțe în acorduri line...
    pe-o undă de iubire, pasul ne-nceput
    să-l desenăm în doi, cu tainice suspine. ...

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!