Cititorii mei

Translate

marți, 8 octombrie 2013

Luminaţi, de iubire!

 
 
 
Întinde palma, dragul meu
Să mă topesc pe veci,
Să-i mulţumim lui Dumnezeu
Că eşti şi n-ai să pleci.

Cuprinde-mă ca pe-o tulpină
De crin însângerat,
Sărută-mă şi dă-mi lumină
Din cerul tău curat.

Întinde mâna, dragul meu,
Un ceas să-mi odihnesc
O lacrimă, pe pieptul tău
Să sper şi să iubesc.

Să luminăm în nopţi târzii
Când visele domnesc
Şi stelele vor aţipi
Pentru ca să-ţi zâmbesc.

Ca doi nebuni să ne topim
Sorbind din cupă vers,
Balsam de suflete să fim
Pentru un univers.
 

Un comentariu:

  1. Tu mi-ai facut sufletul frumos,si mi-ai apropiat soarele,astfel incat,atingandu-l sa nu mai pot trai fara lumina lui...

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!