Cititorii mei

Translate

miercuri, 19 iunie 2013

Egalitarism




De la un timp ascund printre sertare
Durerea, fericirea şi dorinţa,
Nu vreau să-mi calce nimeni în picioare
Nici bunătatea, nici îngăduinţa.

De la un timp privesc de sub cortină
Cum se încearcă a-mi despleti scopul
Păşind prin umbră, conuri de lumină,
Licori perfide ce nu-şi găsesc locul.

De la un timp cotrobăi prin ţărână,
Prin praf de stele ce-au albit de soartă
Să numai văd cum zburdă mână-n mână
Invidia şi ura-n lumea moartă.

Cu ghearele-am urcat pe stânci de groază
Să nu văd cum se calcă în picioare
Iubirea şi tandreţea ce vibrează
Sub munţi de timp uitat printre sertare.

Firescul l-am ales din prea banal,
L-am şlefuit cu zorii-ncercănaţi
Să iasă la lumină triumfal,
Dintre pereţii vremii îngheţaţi.

Am dat cu pumnu-n toate şi-am urlat
Spărgând tăcerea norilor mahmuri
Prin care egoismul a umblat
Să mă zidească din dărâmături.

Am dat de înţeles orbilor trişti
Că m-am retras în lumea mea diformă
În care-ţi voi permite să te mişti
În orice haină şi în orice formă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!