Cititorii mei

Translate

miercuri, 2 ianuarie 2013

Dorinţe

 
 
Anul ăsta mi-am propus,
Să colind, seară de seară,
Printre norii mei de sus,
Să adun câte-o comoară,
S-o însiropez cu iubire,
Cu parfum de crin regal,
S-o descriu dintr-o privire
Şi s-o ofer... special...

Mi-am propus să-mi apăr clipa
De oricare adiere
Care mi-ar lovi aripa,
Sub măşti de lapte şi miere.
Mi-am propus să merg pe drumul
Sorţii, fără să crâcnesc,
Să-mi redecorez costumul
Iubirii-n care domnesc.

Mi-am propus, anul acesta
Să urc tot mai sus, în nori,
Să le duc stelelor vestea
Că-n verde crud, de trei ori,
În trei ani, m-am rătăcit,
Leacu-n ochii lui găsesc,
Fiindcă m-am îndrăgostit
Din nou, şi mai mult iubesc.

Anu-acesta vreau să-mi depăn
Clipele pe portativ,
Printre versuri, vreau să-ţi legăn
Dorul la superlativ.
Vreau să îmi trăiesc iubirea
Sus, pe norii mei de-o viaţă,
Să-i dăruiesc fericirea
Ce-a avut un timp vacanţă.




 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!