Cititorii mei

Translate

miercuri, 30 ianuarie 2013

Pictând iubirea




Mi-am construit o lume animată
Din geana fiecărei dimineţi
Să pot privi prin noaptea-ntunecată
Zorii pictaţi pe cerul altei vieţi.

Am folosit tonalităţi divine
Din pieptul unei mame-ndurerate,
Ce iscăleşte zilnic albe file
Cu clipe ce n-au cum a fi uitate.

Mi-am pietruit un pod de albe vise
Pe care nu poate păşi oricine
Deşi, ferestrele sunt larg deschise,
Puţini sunt cei care ajung la mine.

În călimara nopţii ţin dovada
Viselor ce m-au invadat onest,
Dar, nu-ţi imagina că aş fi prada
Ce-a amuţit smerită în arest.

Pe un perete am pictat iubirea
Cu-a ei splendoare fără de final,
În colţurile unde ascundea mâhnirea
Pictat-am marea, valuri lângă val.

Să-mi spele orice urmă de-ndoială,
Să-mi scalde lacrimile inundate-n dor,
Mi-am construit o lume ideală
Pictată-n stilul meu de visător.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!