Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Când dăruiesc

Mulţi văd, admiră, fără să priceapă
De fapt nimic din ceea ce ofer,
Mulţi cred că sunt un simplu strop de apă
Elaborând vers din calorifer.

Mulţi se-ncălzesc la flacăra-mi plăpândă
Dar, nu toţi ştiu cum se întreţine focul,
De ce o fac, de ce nu stau la pândă,
Să-mi definesc din alte fructe jocul.

Mulţi cred că beau adesea o licoare
Şi-apoi aştern istorisiri mărunte,
Că zbor împăunându-mă spre soare
Şi-ntr-o secundă ating vârf de munte.

Mulţi au, citindu-mă, imagini frânte,
Ca aripile mele de condor,
Dar, nu toţi ştiu, în lacrimi să îmi cânte
Versul sălbatic, ca apa de izvor.

Mulţi ştiu că sunt o oază de iubire
Din care orice floare se hrăneşte,
Dar nu mulţi ştiu că, eu am fericire
Doar când sufletul versul dăruieşte.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!