Cititorii mei

Translate

duminică, 20 ianuarie 2013

Nu m-am schimbat

Eu nu te-am folosit ca pe-o mănuşă,
Avem cu cine viaţa să-mi dezmierd,
Nu eu am vrut să te azvârl pe uşă,
Tu ţi-ai dorit, din suflet să te pierd.

Eu nu te-am folosit ca pe-o hăinuţă
Numai atunci când gerul m-apăsa,
Îţi mulţumesc, ai fost tare drăguţă,
Să-mi dai un sms de ziua mea.

Eu nu te-am folosit ca pe o carte
Uitată pe un raft prea plin de praf,
Mă voi ruga de-a pururi să n-ai parte
De oameni ce te cred un paragraf.

Nu-mi pare rău că am crezut în tine,
Aşa am învăţat şi altceva,
Mă rog la Dumnezeu să-ţi fie bine
Dar eu, nu vreau să mai exist în lumea ta.

De oameni falşi m-am săturat de mult,
Doar cei ce se aseamănă se-adună,
Nu mă-ntreba nimic, nu te consult,
Nu m-am schimbat, acum nu sunt mai bună.

dedicata unei foste prietene...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!