Cititorii mei

Translate

joi, 1 iulie 2010

Nu am nimic când tu nu eşti




Nu am nimic, îmi este bine,
Deşi mi-e dor nespus de tine.
Nu am nimic, sunt doar tăcută,
Unii-ar putea spune că-s mută,

Totuşi ţi-aş spune cât aş vrea
Să te privesc, privirea ta,
Sărutul tău şi mângâierea
Mi-ar spulbera astăzi tăcerea,

Iar ochii tăi de m-ar privi
În orice clipă aş zâmbi,
Privirea ta năucitoare
Mi-ar readuce-n suflet soare.

Nu am nimic, mereu am spus,
Chiar de nu ţin privirea sus
În lacrimi ochii să-mi inund,
Nu am nimic, vreau să m-ascund

Numai la pieptul tău acum,
Nu am nimic, mă simt un drum
Părăsit de orice suflare
Îmi e dor de-a ta sărutare

Cum n-ai să-ţi poţi imagina
Eu n-am nimic, doar inima
A strâns în ea atâta dor,
Tu îmi dai aripi de condor,

Doar lângă tine-ntreagă sunt,
Eşti tot ce am pe-acest pământ
Lumea-ntreagă mi-o dăruieşti,
Dar n-am nimic, când tu nu eşti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!