Cititorii mei

Translate

joi, 8 iulie 2010

scrisoare de sponsorizare


E viaţa grea, e-adevărat...
Luptăm pentru un strop de soare
Dar totul e mai luminat
Când ai din curcubeu culoare,
Când Dumnezeu te-a înzestrat
Cu un talent şi nu ai cum
Să îl expui, eşti dărâmat...
Te simţi pustiu, singur pe-un drum
Pe care nimeni nu păşeşte,
Nimeni nu vede că exişti
Parcă nimeni nu te priveşte...
Ochii nu-ţi pot fi decât trişti,
Chiar dacă zâmbetul îl porţi
Pe buze, în suflet ai durere
Când vezi că baţi la zeci de porţi
Şi nimeni nu are plăcere
Să-ţi dea o mână de-ajutor
Visul vieţii să-l poţi trăi
Să ai şi tu în viaţă spor,
Să ai şi pentru ce zâmbi,
Totul se surpă, se dărâma...
Oricât vrei tu să construieşti
Dar nu primeşti nici o fărâmă
De ajutor...cum să zâmbeşti?
Poate-s ciudată, am tupeu...
Sau...cum veţi vrea să mă numesc
Dar eu mă rog la Dumnezeu
Cu versul să vă-nveselesc,
Să-mi donaţi pentru-a reuşi
Să-mi public rimele-ntr-o carte
Din suflet eu v-aş mulţumii
De astăzi chiar până la moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!