Cititorii mei

Translate

luni, 30 noiembrie 2009

Te-aş iubi...















Te-aş iubi...dar mi-este teamă
C-ai să fugi în depărtări
Ca şi visul de
pe geană
Ce s-a destră
mat în zori.


Te-aş iubi , dar teama-i mare,
Nu vreau să fugi în curînd,
Te-aş iubi,
dar în uitare
Nu vrea , să
te afund.


Te-aş iubi ...cu...tot şi toate,
Te-aş iubi la infinit,
Te-aş iubi şi zi şi noapte,
Dar mi-e team
ă de sfîrşit.


Te-aş iubi dac- şti sigur
Că-n noapte n-ai să te-ascunzi,
Te-aş iubi mult , te asigur,
Dar nu-mi mai vreau ochii uzi.


Te-aş iubi la disperare
Cu suflet şi cu credinţă,
Dar mi-e teamă-aşa de mare
De o altă suferinţă.....


Te-aş iubi , dragoste sfîntă
Din suflet ti-aş dărui,
Dac- şti că nu se-întîmplă
Vre-un sfîrşit, din prima zi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!