Cititorii mei

Translate

marți, 3 noiembrie 2009

O frunză-n palmă mi-a căzut

























Păşind pe-aleea ruginită,

Strivind sub tălpi frunza grăbită
Copacul să îl părăsească,
Mergeam în grabă către casă....
O frunză-n palmă mi-a căzut
Şi într-o clipă-am priceput
Că-ar trebui să o păstrez
Iar sufletul să-mi luminez

S-o ţin la piept ca pe-o comoară,
Din vidul meu ia
r să răsară
Crîmpei de vis plin de speranţă
Stropit cu dragoste de viaţă
Pe-aripi de vult
ur am plutit
Din clipa-n care m-a privit
Deşi cerul era-norat
Un înger lin m-a mîngîiat
Iar soarele a răsărit
Cînd dragoste mi-a dăruit
A reuşit să mă dezgheţe...
Dar de-acum trebui să mă-înveţe
Cum să adorm, cum să păşesc,
Cum să respir şi s
ă zîmbesc,
Cînd las copacu-n urma mea
Şi-i iau cu min
e doar frunza.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!