Cititorii mei

Translate

miercuri, 4 decembrie 2013

De azi eşti îngerul din vise





E prima zi când te privesc
fără să-ţi pot rosti ceva,
zilnic spuneam că te iubesc,
astăzi ţi-o spune lacrima.

Tăcerile adorm în gând,
clipele dor de patru seri,
mereu erai în primul rând,
m-ai izgonit deja spre ieri.

E prima noapte când adorm
cu lacrimile pe hârtie
nimic nu pare uniform,
totul e gol..., ce-ţi pasă ţie?

Plâng stelele pe cerul meu,
pe-al tău probabil că zâmbesc,
aş vrea, dar nu îmi pare rău
că plâng, din nou, fiindcă iubesc...

Te-am visat ca de obicei,
nici zorii chipul nu-mi lovise,
ţi-am scris poem din ochii mei,
de azi eşti îngerul din vise.

Zăpezile mă vor presa
ca pe o lacrimă albastră,
ce nu-ţi mai poate agresa
argintul pus pe steaua noastră.

Promisiuni în zori de zi,
n-am să ascult de-ar fi să mor...
În iarna asta-mi voi topi
sufletul plin de al tău dor.

O zi întreagă fără grai,
privindu-te necontenit...
O vorbă-ai fi putut să-mi dai,
am aşteptat, dar n-am primit.

E vina mea că n-am ştiut
să-mi ţin şi-acum inima-n chingi,
de-abia în zori am priceput
c-ai reuşit să mă învingi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!