Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 28 decembrie 2013

Frig de frig

Eu nu te pot desprinde de pe suflet
aşa cum ai crezut iniţial
deşi, văzut-am multe-n trup de cântec
şi multe nopţi mi-au îngheţat la mal.

Văzut-am multă rouă cum se zbate
sub glezna mea să-atingă infinitul,
dar tu nu ai cum să rămâi departe
atâta timp cât iarba-ţi naşte chipul

Tu nu ai cum să te transformi în rouă
să pieri la prima geană ridicată
chiar de-aş picta cu palmele-amândouă
pe cerul nostru, lacrima curată.

Văzut-am multe lespezi puse-n cale
pe care le-am îndepărtat cât ai clipi
s-au dus pe urma amintirii tale
şi-n veci de veci nu vor mai reveni.

Atâtea suflete îmi smulgeau amintirea,
atâtea vorbe aruncate fără rost...,
am încercat de zeci de ori..., iubirea
n-a fost şi nu e leacul contra cost.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!