Cititorii mei

Translate

joi, 14 noiembrie 2013

Promisiune în zori de vis




Amestec lacrima cu tine 
 zâmbete să-mi pictezi pe chip,
mă înfior, nu mă retine
nimic, nimic, pot chiar să ţip...

Să-mi pun în ordine surâsul,
suspinul să-l desfac în două,
îndepărtez de mine plânsul
clădindu-mi altă lume, nouă...

Cu stelele ce stau la pândă
amestec lacrimile toate,
le simt cum vin, cum mă inundă,
se face noapte, altă noapte...

Am văzut zorii şi-am crezut
că mă aşteaptă şi pe mine
să urc în tren, dar am căzut
în apa tulbure ce vine...

Dă-mi mâna şi sărutul tău,
să clădim alte lumi de vis
strânge-mă la piept, dragul meu,
le pot avea, doar ai promis!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!