Cititorii mei

Translate

miercuri, 7 septembrie 2011

Remember


Pe perne ţuguiate n-am vrut să mă ridic
Mizând pe moştenirea străbunilor plecaţi,
Am măturat ţărâna, fără să mă-mpiedic
De stoluri arogante; ieftini şi agramaţi,

Mi-am şlefuit aleea curat şi cu răbdare
Furând numai cu ochii, din paginile dalbe,
Acurateţea clipei n-am scăldat-o-n uitare
Deşi mi-am hrănit viaţa cu destule nopţi albe.

Şerpi veninoşi şi ageri mi-au tot umplut paharul
Răpindu-mi libertatea de a mă exprima
Mi-au ucis visul fraged, înlănţuind coşmarul
Pe gâtul neputinţei vrând a mă decima.

S-au înclinat mesteceni să-mi soarbă demnitatea,
Mi-au smuls aripa-n zbor corbii neîndurători,
Îmi păstrez echilibrul şi verticalitatea
Doar cum dictează Cerul, prin crivat şi ninsori.

Sunt salcie ascunsă de ochii reci ai vieţii
Stejar neînfricat la margine de drum,
Mă spăl pe ochi de lacrimi cu roua dimineţii
Să pot atinge cerul urcând pe munţi de scrum.

6 comentarii:

  1. E minunat sa reusesti sa-ti pastrezi echilibrul...eu am momente in care ma lupt neputincioasa, dar, asta e viata cu bune si rele! le acceptam pe toate...e asa cum vrea EL...nu cum vrem noi!trebuie sa le luam ca daruri si cele care ne apleaca si cele care ne ridica!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este draga mea, e greu, dar lupta nu trebuie să ia pauză, niciodată! Avem mereu un aliat, pe El, deci sigur vom ieşi câştigători.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad viata ta si te inteleg.
    Apreciez mesajul ultimei strofe:
    "...Sunt...stejar neinfricat la margine de drum / Ma spal pe ochi de lacrimi cu roua diminetii / Sa pot atinge cerul urcand pe munti de scrum."
    Eu sunt convins ca vei renaste si vei fi mai mult decat ai fost, vei fi ceea ce visezi.
    Dumnezeu este de partea ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Visez să fiu copacul cu fructe-adevărate,
    de care să se teamă toţi cei ce pe la spate
    rănesc sinceritatea şi purul adevăr,
    lovesc sufletul fraged clădit în nopţi ploioase,
    cu mofturile lor, sau cu minciuni "frumoase".

    Vă mulţumesc din tot sufletul meu că-mi sunteţi mereu aproape!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un gând bun, Dana, şi un accent aici:

    "Sunt salcie ascunsă de ochii reci ai vieţii
    Stejar neînfricat la margine de drum,
    Mă spăl pe ochi de lacrimi cu roua dimineţii
    Să pot atinge cerul urcând pe munţi de scrum."

    La bună recitire...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc pentru vizită Cristian! Vă îmbraţisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!