Cititorii mei

Translate

vineri, 27 iulie 2012

Ascultă-mi inima

 
 
Ascultă-mi inima, îmi cântă
A jale pentru tot ce-a fost,
Ochii de lacrimi mi se zvântă,
A trecut, nu mai are rost.

Ascultă-mi gândul, cum te strigă
Vibrând, la orice adiere
Când un sărut de-al tău câştigă
Iubirea fără bariere.

Ascultă-mi liniştea din mine
Cum te trezeşte cu un tril
Din visul ce nu-ţi aparţine,
Cu-n sărut tandru de copil.

Ascultă-mi lacrima fierbinte
Cum picură în nopţi târzii,
Când îmi pătrunzi adânc în minte
Şi dispari doar în zori de zi.

Ascultă-mi visul ce se-ndreaptă
Spre pieptul tău să-l ocroteşti,
De-o lume rece şi nedreaptă,
Când te îndeamnă să zâmbeşti.

Ascultă-mi versul cum se-aşterne
Pe pagina, doar pentru tine
Clădind aromele eterne
Neînţelese de oricine.

Ascultă-mi inima cum bate
La uşa sufletului tău,
Te-aşteaptă să fugim departe
Doar noi şi bunul Dumnezeu.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!