Cititorii mei

Translate

joi, 26 iulie 2012

În orice clipă, te iubesc!



De ce aş curge la-ntâmplare
Spre ziua care va urma
Şi n-aş pune raza de soare
Să încolţească-n palma ta?

De ce m-aş risipi pe creste,
Sub crivăţul neîndurător,
Când putem pune, ca-n poveste,
Polen, pe lacrima de dor?

De ce-aş dormi pe spini de gheaţă
Şi visele le-aş alunga,
Când soarele de dimineaţă
Ne limpezeşte inima?

De ce m-aş pierde peste noapte
Acum când cerul mi-a zâmbit,
Când lacrimile mele, toate,
Singurătatea a zdrobit?

De ce nu te-aş lua de mână,
Orice furtună să-nblânzim,
Păşind pe-o alee comună,
Albi trandafiri, să contopim?

De ce m-aş risipi, mahmură,
În lumea fără de hotar,
Când sunt o simplă picătură
Şi ţi-aş da viata mea în dar?

De ce aş folosi cuvinte
În care nu mă regăsesc,
Când pot rosti de-acu'-nainte,
În orice clipă, te iubesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!