Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 28 iulie 2012

Pe norii mei, în lumea mea



Pe mine nu mă deranjaţi!
N-aveţi decât să mă-njuraţi
Dar, eu n-am să le fac pe plac,
Sunt în concediu şi-am să zac
La mine în apartament,
Cum dorm şi ei în parlament.
Am să-i ignor, cum fac şi ei
De-atâţia ani urâţi şi grei
Dar..., de veţi hotărî vreodată
Să ieşim cu mâna curată,
Să-i alungăm din fruntea ţării
Pe absolut toţi trădătorii,
Fără proteste de doi lei,
Sunt aici, mereu, dragii mei!
Să-i alungăm peste câmpii!
În pace să creştem copii,
De viaţă să ne bucurăm,
Sigur şi noi o merităm!
Atunci, vă rog, să mă chemaţi,
Când vom fi un popor de fraţi
Dar, pân-atunci... sunt undeva...
Pe norii mei, în lumea mea.


2 comentarii:

  1. Nu! Nu mai sta in lumea ta! Numai zace! Hai la lupta cea mare! Hai acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. La lupta cu berea?
    NU, eu nu-mi doresc puterea,
    Nici avere nu-mi doresc
    Mai bine zac și iubesc!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!