Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 10 septembrie 2016

Înviere




Azi am murit şi-am înviat o clipă
cu noaptea zămislind la subțiori,
din dorul tău mi-am împletit aripă
şi m-am născut murind de zeci de ori.

Azi am murit și-am înviat cu tine
punând pe taler clipele nebune,
m-ai îmbrăcat în adevăr, dar cine
mai recunoaște astăzi o minune?

Azi am murit cu lacrima pe buze
și șoapta rătăcită între nori,
doar gura ta putea să mă acuze
să mă-mbrace din nisip în flori.

Azi am murit cu teama că iubirea
îmi va aduce munți imenși de dor,
că-mi va săpa în suflet răstignirea
și-mi va tăia aripile în zbor.

Azi am murit și-am înviat cu tine
ucisă de-o iubire fără grai,
mi-ai derulat clipele cristaline
și mi-ai turnat în lacrimi vis de mai.

Azi am murit pe plaja împietrită
în lacrima din care m-am născut,
înțelegând că pot fi fericită
de nu voi folosi trecutul scut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!