Cititorii mei

Translate

vineri, 16 septembrie 2016

Poem din șoapte sărutate




Am reușit să scriu poem
Din geana unei dimineți,
Să mă dezbrac de-al tău blestem
Să-i dau o șansă noii vieți.

N-a fost ușor deloc să-ţi dau
Stropi de iubire zi de zi,
În schimbul lor tăceri să iau
Și să aștept mereu să vii.

Să te ador, cum numai tu
În lume poți fi adorat
Să le rostesc veșnicul NU,
Să mă-ntorc de unde-am plecat.

N-a fost ușor oricât am vrut
Să pășesc demn spre-alei de vis,
Să o iau de la început,
Să uit ce-am fost și ce ai zis.

Am reușit să scriu poem
În pragu-acestei dimineți,
De-acum nicicând n-am să te chem,
Ești ploaia celeilalte vieți.

De-acum seninul s-a prescris,
Toți norii s-au îndepărtat,
Un nou poem în zori am scris,
Din șoapte ce m-au sărutat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!