Cititorii mei

Translate

luni, 26 septembrie 2016

Am fost




Nu am cum să te-ascund sub vise
Oricât de mult m-aș strădui,
Clipele toate sunt compuse
Din dorul ce va dăinui.

Să nu crezi că n-am vrut a pune
Copertă clipelor acele,
Dar peste noapte, o minune
Te-a repus în visele mele.

Să nu crezi că n-am încercat
Să-mi spun c-ai fost un simplu vis,
Dar zorii te-au revendicat
Și-n lacrimi ziua mi-au rescris.

Să nu crezi că te pot uita
Într-o secundă și-un minut,
Dar nici nu voi înainta
De nu-mi poți oferi mai mult.

Strivește-mă ca pe o coală
Ce zboară-n lume fără rost,
Imaginează-ți că-s o boală,
Ia o pastilă și... AM FOST.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!