Cititorii mei

Translate

marți, 20 mai 2014

Mi-e dor de ocean

 
 
Mi-e dor de cuvinte,
de albe tăceri,
de paşi înainte,
de veşnicul ieri...

mi-e dor de iubire
sau ce-a mai rămas
pe sub cimitire
în pacea din glas...

mi-e dor să-mi pui stele
de vis la urechi,
să-mi sculptezi pe ele
metehnele vechi...

mi-e dor să-mi descoperi
dorinţa de-a fi,
să-mi depeni luceferi
din joc de copii.

mi-e dor cum nu-i altul
mai dor pe pământ,
mă strigă asfaltul
să-i torc un cuvânt,

din versul în care
te răstălmăceam,
mi-e dor de uitare,
mi-e dor de ocean.




2 comentarii:

  1. Scrieti foarte, foarte frumos... va citesc de ceva timp, azi si comentez. O zi superba cu ocazia acestei sarbatori!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!