Cititorii mei

Translate

duminică, 8 ianuarie 2012

Rugăciune

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Din a Ta Împărăţie
Doamne Sfinte, Te implor,
Iartă-mi păcatul şi mie,
Sunt un simplu muritor,
Iartă-mi lacrima, ce curge,
Când m-ajunge întristarea,
Când trecutul mă străpunge
Și nu-mi găsesc împăcarea!
Dă-mi putere, Doamne Sfinte,
Pruncii sănătoşi, să-mi cresc,
Cum face orice părinte,
Doar Tu ştii cât îi iubesc.
Învaţă-mă ce e bine,
În ispită nu mă duce,
Pâinea clipelor de mâine
Nu lăsa să se usuce.
Cei doi îngeri ce s-au dus
Prea iute-n a Ta grădină,
Iartă-i, Doamne, lacrimi nu-s
De ajuns să fac lumină
În sufletu-mi fără pace,
De când fiii mi-au plecat
Lângă Tine, să se joace,
Fereşte-mă de păcat,
Dă-mi putere să zâmbesc
Pentru cei ce mi-au rămas,
Doamne Sfinte-Ţi mul
ţumesc,
Că m-ajuţi la orice pas!
Învaţă-mă drumul drept
Spre a Ta împărăţie,
Cu răbdare să aştept
Ceea ce va fi să vie.
Dă-le, Doamne, sănătate
Celor care mă lovesc,
Fiindcă în singurătate
Mi-ar fi groaznic să trăiesc.
Mulţumesc, cu plecăciune,
Pentru harul tău divin,
Ce mi-L dai, să-l dau în lume,
Prin versul meu cald. Amin!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!