Cititorii mei

Translate

luni, 3 octombrie 2016

Rescrie-mă în versuri albe




Azi dimineață,
după ce m-am spălat
pe ochi cu tine,
pe tâmple,
pe umbră,
mi-am pus soarele-n priviri
și-am plecat
spre eternitate.

Șoaptele tale
se hârjoneau încă
în buzunarul de la piept,
în spatele meu,
se auzeau dorințele tale,
susur fierbinte
a unui singur
fir de dor.

Parfumul zorilor trecuți  
îmi mângâia coapsele,
surâsul pleoapelor
îmi săruta cuvântul 
nescris încă.

Rescrie-mă în versuri albe,
descrie-mă într-un cuvânt,
pune-mi pe tâmple miliarde
de sărutări... cu tine sunt.

Cu tine zbor peste vecie
și peste toate câte-or fi,
cu tine lumea e pustie,
noi ne iubim ca doi copii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!