Cititorii mei

Translate

miercuri, 5 octombrie 2016

Nebuni de dor





''- Să-mi scrii, iubirea mea, seninul
ce ţi-l aduc, mizând pe-o stea
ce recunoaște că destinul
nu-l scriem noi, ci dragostea.

Să-mi scrii doios, să nu-nţeleagă
nicicând oricare cititor,
doar noi, în lumea asta-ntreagă
pictăm în vers cuvântul dor.

Să-mi scrii, iubirea mea, pe ceaţă,
așa cum doar tu știi să scrii,
pe zori, în orice dimineață,
cu stele, verbul "a iubi".

Să scoți din gheara nopților
cu versul tău catifelat,
mirajul sfânt al zorilor
din cerul nostru adorat.

Să-mi scrii, doar mie, pe vecie,
să-ţi fiu tot ceea ce-ai visat,
să ne scăldăm în poezie
și-n șoapta plină de păcat.

Să-mi scrii pe toate, câte-n lună
și-n stele vor să mă supun.
să mă iubești ca o nebună,
să te iubesc ca un nebun!''

''- Să-mi scrii, în versuri adorate
de toți cei ce le vor citi!''
mi-a șoptit muza mea-ntr-o noapte,
''- Să-mi scrii, iubita mea, să-mi scrii!''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!