Cititorii mei

Translate

marți, 16 august 2016

Vis ars în zbor


Ţi-aș fi
în zori de zi
punctul pe i,
dar m-ai omite uneori
ca și când câmpul plin cu flori
s-ar năpusti asupra mea
și m-ar vâna.

Ţi-aș fi
ceea ce n-ai simțit nicicând,
un lanț de stele prins de vânt,
dar ai goni din calea mea
și m-ai zdrobi.

Ţi-aș fi
o lacrimă de stea,
să mă rostogolesc mereu
pe trupul tău...

M-ai alunga de la-nceput
spunându-mi că mi s-a părut
că somnul tu mi l-ai răpit...
și-aș lua sfârșit.

Ţi-aș fi un vis,
un vis și-atât,
să-mi deschizi ochii
și să-ţi fiu doar un sărut
de început
și-un punct pe cer
atins de dor...

Vis ars în zbor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!