Cititorii mei

Translate

joi, 25 august 2016

Cât încă sunt


Iubește-mă cât mai las încă
urme firave pe pământ,
de când mă știu am fost o stâncă,
de când mă știi sunt doar cuvânt.

Nu aștepta clipa ce vine
să-mi spui ceea ce știu deja,
încearcă să-mi dai tot ce ține
de noi și ne va proteja.

Nu mă lăsa la întâmplare,
nu îmi doresc să te rănesc,
sunt doar o simplă visătoare,
ca orice suflet omenesc.

Iubește-mă cât ne sunt zorii
senini, în palme să-i răsfiri
cât sunt aici, îți alung norii
petalelor de trandafiri.

De voi pleca, cerul va ninge
cu fulgi albaștri de sidef
ce inima îți va atinge
chiar dacă ai sau nu ai chef.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!